torsdag 28 juni 2012

Hipp Hipp Hurra

Grattis Lena på födelsedagen! Jag o tjejerna sprang över dit i morse med en liten blomma(ja en lika som jag visade er igår. Tyckte den var så fin krukan så Lena o jag fick likadana=)) Hade även pulat ner en rosa söt bodylotion flaska med skimmer. Kan hon behöva så hon skimrar med sin fina solbränna som hon har med sig hem efter 2 veckor i utlandet.
Sen for jag iväg till dagis och lämnade lillsnorpan som skulle upp på storbarnsavd idag! Tänk att hon blivit så stor redan så hon snart går på storbarn. Otroligt! Lite inskolning där nu o sen efter sommaren ska hon ju gå där jämt. Hade Cassandra där när hon var mindre och måste ju säga att det är en helt kanonavdelning. Så jag är jättenöjd, än så länge=)
I morse vaknade Thea supertidigt. Redan 5:30 ville hon gå upp. Hon fick roa sig själv framför tv:n medans vi tröttmössor sov vidare. Vid 7 kom hon o kröp ner bredvid mig igen och somnade faktiskt om. Så jag gick upp i lugn o ro och duschade och donade innan hon ville vakna igen=)
Benjamin åkte med sin kompis hem igen efter träningen igår och stannade där en natt till. Men idag vill jag gärna min pojk kommer hem igen! Jag jobbar halvsent idag så Jonas hämtar tjejerna och tar med dom på hans "äventyr". Sen lämnar han dom lagom tills det är dags för sängen. Ska försöka hinna klippa Theas lugg också( så hon återfår sin syn). Tänkte göra det igår men då var hon så jättetrött och somnade redan tjugo över sex för natten. Så nytt försök idag!=)

Ha en trevlig och bra dag i solen!


Min lilla tröttmössa igår <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar