lördag 23 juni 2012

Oj de var många

Oj det var många läsare jag hade idag...hur kommer det sig...=)

Har haft besök hela eftermiddagen av Jonas och hans söner. Åkte o handlade lite på coopen för o sen bara mysa runt i mjukisbyxor. Jo, tvättade en hel del också. Måste ju tvätta minst 2-3 gånger i veckan i tvättstugan för att inte ha en överfull tvättkorg. Drygt! Men nu lugnar det nog ner sig lite med det när fotbollen tar sommaruppehåll i några veckor. Benji har några träningar kvar, that´s it. Men annars har ju B idrott i skolan 2 dagar i veckan, träningar 3 dagar i veckan + matcher, C har idrott en dag i veckan, träningar 2 dagar i veckan + matcher. Så ni kan ju tänka själva hur det kommer sig att det alltid är fullt i min tvättkorg ( hmm...IKEA´s blåa påse) + vanliga kläder för varje dag. Ja jag skulle behöva en maskin inne i lgh kanske. Men det kostar, och jag ogillar alla torkställningar som isf skulle placeras ut någonstanns i lgh. Så jag får snällt fortsätta tvätta i tvättstugan=) eller strunta i alla principer o gå på snåljakt på blocket...haha=)
Ja, men så ser mitt liv med tvätten ut=) Annars mår vi bara bra jag och mina små kottar. Thea sover, Benji sitter på sitt rum och vad vet jag vad han gör och Cassandra sitter här bredvid mig och godisskålen. Själv har jag tagit en skön dusch och tänkte läsa lite i Mama som jag köpte idag. Inte ofta jag köper tidningar (dyrt o så brukar jag glömma bort att jag köpt) men nu riktigt längtar jag till att klockan ska gå lite snabbare så jag kan krypa ner under täcket o läsa lite innan jag somnar. Imorgon vet jag inte vad som händer o sker. Tänkte iaf ringa o boka in mig och familjen på en dejt med min bror och hans familj inom kort. Måste gosa lite med lillsnorpan känner jag=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar