måndag 11 juni 2012

Måndag

Godmorgon alla raringar! Ny vecka idag igen. O ny graviditetsvecka var det igår=) Så nu är jag i v 23 redan. Går riktigt fort måste jag säga! I morse när jag vaknade låg jag kvar en bra stund i sängen och mös av allt buffande inne i magen=) Nästan varje gång jag lägger mig ner så bökas det runt för fullt därinne. Igår kväll satt vi o kollade runt lite mera på barnvagn. Kan bli bäst o snart bestämma sig för vilken modell vi vill ha=) Jag velar mellan 2 olika, och för Jonas spelar det nog inte så stor roll. Fanns en han tokratade på en gång bara=) Tack o lov ingen av dom jag vill ha. Ska snart kila in i duschen, sen fixa färdigt övervåningen jag började med igår. Måste tvätta också o posta lite mera paket. På eftermiddagen blir det tandläkaren för Benji och sen dagisfest för Thea. Den längtar hon verkligen efter=) Hoppas ni alla får en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hoppas de gick bra för Benji hos tandläkaren och att resten av eran dag har varit bra =)
    Du får lägga upp bild här sen när du har bestämt vilken vagn =)
    God natt och sov så gott! Kram

    SvaraRadera