fredag 22 juni 2012

Midsommarafton

Nu är snart denna midsommarafton slut. Och min semesterdag jag tagit=) Har haft en toppendag. Pappa kom strax efter lunch och då begav vi oss till midsommarfirandet uppe vid badet. Mötte upp Jonas och grabbarna och Thea där. Solen sken och vi vanliga dödliga dansade runt stången. Men mitt upp i allt tog firandet en paus för lite folkdans osv så då begav vi oss hem hit för glass och matlagning. Först blev det sill, lax o sånt och sen grillade vi innan vi tog fram jordgubbstårtan som jag och Cassandra gjorde i morse. Kan inte ha haft det bättre=) Tack pappa för du kom o firade midsommar med oss! Barnen blev som vanligt glada när du kom, och jag med=) Inte en enda bild blev tagen idag, tyvärr. Men vissa saker behöver inte fångas på bild, det fångas i ens hjärta och det betyder mer en en bild... Imorgon har jag också tagit ut en semesterdag. Kände för o vara hemma med barnen denna midsommar eftersom jag jobbade förra året. Har inga direkta planer för morgondagen, men nog bjuder den på något gott=)

1 kommentar: