söndag 10 juni 2012

Godmorgon Söndag

Sista dagen på denna vecka. Men jag är ledig i morgon med då förskolan och Fritte är stängt. Ska kila till tandläkaren på eftermiddagen med Benjamin bara, sen är det nog lugnt. Packa picknickväskan o hoppas på uppehåll ska vi med göra=) Thea fick feber igår kväll så jag hoppas hon är helt pigg imorgon. Känns redan som hon är bättre. Men får se under dagen vad tempen visar. Eftersom hon är pigg vid 39 grader oftast så behövs hon tempas nån gång under dagen för o hålla utkik. Ger ju inget febernedsättande eller så, utan mer för o veta om den gett med sig. Vid halv två inatt låg hon bredvid mig i sängen o pratade o pratade. Känndes som en evighet, men var nog bara nån minut=) Hon fick en flaska välling o sen sov hon sött till sju imorse=) Välbehövligt med tanke på vilken fart det var på henne när vi var borta igår eftermiddag=) Full rulle hela tiden! Vi hann precis komma hem innan det började småregn ute. Blev lite middag i våra magar o sen till att lägga Thea som började ge upp dagen. Sen gick Benji ut och jag o Cassandra var hemma och hade "salong". Hon fixade mitt hår o sminkade mig länge länge. Vid tio kom dom i säng, o jag nån timma senare. Finns det nå skönare än o gå o lägga sig halvtrött med en tidning o läsa? =) nä! Hämtade Thea till mig och gosade med henne också såklart=) Nu ska jag snart kila in i duschen o sen leta rätt på min sönderbitna strömkabel till datorn. Måste beställa hem en ny o behöver se vad det är för modell jag behöver. Det är typ så våran dag ser ut=) Spännande va?=)

1 kommentar:

  1. Såg din kommentar, tack fina syster =) Ska tänka på er ändå fast ni inte kan komma.. Älskar dig världens bästa syster! Pusss

    SvaraRadera