lördag 16 juni 2012

Godmorgon regninga Lördag

Har haft tur med vädret några dagar nu, men så vaknar man upp till regn idag=( Mitten av juni är det, men bara 10 grader ute. Vart är sommaren? Blivit lite bloggande på slutet. Har liksom inte haft tid. Jobbar o jobbar, o när jag väl kommer hem så är jag trött och vill vara med familjen ist för o blogga. Lärt mig en del nytt på jobbet med dataprogram o så, så det upptar väll platsen i mitt huvud..=) Igår stängde jag på jobbet så det innebar ju att jag hade hela dagen ledig. Det var barnkarneval här på stan så jag o barnen o jonas tog oss dit. Sen blev vi kvar där då det var massa med knallar o ett litet tivoli där också. Thea var helt lyrisk över tivolit=) Tänkte ta oss ner till stan idag med då det är stora karnevalen idag. Bara ta på massa regnkläder och sen bege oss dit. Jonas är på äventyr med jobbet hela dagen och Benjamin är hos en kompis sen igår. Sen ska han på sommarfest hos en annan kompis. Så det blir jag o mina fina tjejer=) Nu hör jag duschen går igång där uppe o 2 glada barn, antar att dom tyckte dom skulle duscha nu då=) Ska gå upp o kolla om dom vill ha hjälp, eller om dom bara ska "leka". Sen ska jag ta fram städsakerna o städa nedervåningen. Övervåningen gjorde jag i torsdags när jag ändå möblerade om lite där uppe. Blev jättefint=) Hittar inte sladden till datorn så jag kan inte få över några bilder från tivolit igår. Men den kanske kommer fram när jag städar=) Så bjuder på det senare! Ta vara på dagen alla fina och gör det ni mår bra av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar