lördag 9 juni 2012

Vart är solen?

Hade verkligen tur med vädret igår, då sken solen och det var jättefint. Lagom vart. Idag är den borta igen=( Den visar sig bara lite då o då. Väntar bara på regnet som känns vara på ingång. Eller så kanske det spricker upp och blir jättefint, vem vet?? Jag o Thea sitter hemma just nu. Var på stan innan men hon råkade kissa på o jag hade inget extra med till henne så vi fick knata hem. Ska snart tillbaka dit för o möta upp en vän o sen kila hem dit. Benjamin är redan där hemma. Ska luska rätt på Cassandra med som är o leker med en annan kompis. Tänkte hon skulle följa med mig o Thea=) Vet ju inte hur länge vi blir borta så lika bra hon följer med. Hoppas på att göra kväll tidigt idag. Känner jag behöver det. Nä men adjö, nu stänger jag datorn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar