söndag 17 juni 2012

Bilder

Känner inte för o skriva så mycket, men kan bjussa på lite bilder från mobilen nu när jag äntligen kunde lägga in dom i datorn igen.

Min fina mors dag present från barnen

Karusellåkning med barnen på tivolit i helgen


Igår var det dags för karnevalen. Cassandra var bussig o bjöd lillasyster på sockervadd=)
Det kom ett gäng storväxta kvinnor med megakjolar som skymde våran bra sikt över karnevalståget så jag fick snällt bära på Thea så hon skulle ha en chans o se något. O hon dansade o dansade på min höft=)
Idag var det dags för Cassandra att spela fotbollsmatch. I regn o rusk begav vi oss till planen för o hejja på tjejerna (som tyvärr förlorade)
Thea hittade en liten groda på planen bredvid som höll henne och andra barn sysselsatta en bra stund=)
Theas första jordgubbe!=) Hon har ju planterat själv, o nu har en blivit röd=) O ja, hon är nöjd=)

O en snuskig bild på min hand på jobbet för några dagar sen=( så kan det gå när man sliter hårt...haha=)


Ja men det var väl lite av vårt liv dom sista dagarna. Benji vill INTE vara med på kort här på bloggen(ytterst sällan) och Cassandra har INTE velat fotats om hon själv inte bett om det. Därför är det stor brist på bilder på dom just nu. Men det får man respektera! Så då behöver ni inte fundra över det!




1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder, roligt att Thea vill vara med iaf, hihi =)
    Åh vilken morsdag present, dom luktar ju så jäkla gott!
    God natt och sov så gott! Puss och Kram

    SvaraRadera