onsdag 6 juni 2012

Godmorgon

Rätt så nyvaken är jag=) Riktigt skönt att sova till strax efter åtta för o sen ligga kvar i sängen till halv nio. Det är man inte bortskämd med=) Thea sov hos Jonas inatt, därför jag hade den möjligheten. Dessutom e jag ledig idag, så ingen kl som ringer för jobb. Lite surt o va ledig när det är röd dag o dubbelt betalt, men schemat såg ut så denna gång. Benjamin sov hos Elin han så det har bara varit jag och Cassandra hemma inatt=) Blev en skål med chips och ostbågar för oss tjejer igår kväll=) Började även packa det jag sålt på tradera. Packade bara det som blivit betalt än, men ska packa det andra nu snart så det är gjort. Har inte sålt på länge, men nu fick jag ett ryck att göra det. Men glömde fota en del så jag har lite kvar som måste ut. Får se om jag orkar ta tag i det snart. På fredag är det skolavslutning=) Jag har ledigt den dagen så jag ska "fira" den med mina barn och kanske grilla till kvällen om vädret vill hålla sig fint. Så kul att se alla barnen på skolavslutningen. Allas förväntningar för ett långt och roligt sommarlov=) Faktiskt så vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Har ju bara 3 veckors semester. Ena veckan ska vi till Idre med min bror och hans familj och min far. Så kul att vara där en hel vecka med dom=) Förra året vart det bara några dagar o det var några dagar för lite det. Sen ska mina två stora kottar följa med farmor o farfar till Bergby antar jag, det brukar dom göra en vecka varje sommar. Gröna Lund blir det också. Sen är det väl tänkt man ska ta det lugnt också på semestern? Typ vakna upp en dag och inte ha några planer? Ja, det ska jag försöka med iaf=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar