lördag 16 juni 2012

Karnevalen

Regnet gav med sig runt lunchtiden så jag o tjejerna knatade ner till en solig karneval med rätt mycket folk. Hade nog förväntat mig lite mer, men det var helt ok ändå och tjejerna tyckte det var jätteroligt=) Thea dansade så fint i min famn när karnevalen drog fram=) Innan vi tittade på den så hann vi med tivolit en sväng också. Hade tre biljetter kvar från igår så då passade vi på att använda dom idag. Har hittat sladden med det går inte föra över bilder=( vet ej varför. Provar imorgon igen=) På väg hem från stan slank vi in på pizzerian o köpte med en pizza hem som middag. Hade egentligen tänkt tacos(efter barnens önskemål) men tar det imorgon ist när lite fler är hemma vid middagsbordet. Idag var det ju bara jag o tjejerna, imorgon förhoppningsvis Benji och Jonas också=) Benji kom hem starx före halv åtta ikväll. Han hade haft det bra hos sin kompis och på festen han var på idag=) Min lilla stora pojk! Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Vänta på Jonas kanske som borde komma om en timma typ. Han har varit på äventyr hela dagen, men sover nog här inatt. O sover jag så sover jag, då får han smyga sig ner bredvid mig i sängen o vara knäpptyst=) Imorgon väntas det fotbollsmatch igen för Cassandra. Samling tidigt, så jag hoppas dom vinner=) Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar