söndag 24 juni 2012

Det blev en tripp till badhuset

Vaknade på helt fel sida i morse kände jag. Men när jag väl kom upp ur sängen vid halv nio så kändes det helt ok ändå=) Kokade ägg och åt en god frukost med barnen. Sen började vi fundra på dagen och bestämde att vi skulle möta upp Jonas och killarna vid badet. Benji bestämde träff med en kompis där. Blev till att packa badkläderna och sen cykla till badhuset=) Kom bara halvvägs så började det regna på oss. Stannade och tog på våra regnjackor vi packat ned. Men tillslut kom vi fram. Barnen lekte och hade jätteroligt mest hela tiden. Tyvärr var barnens "bästa" med besöket på badhuset avstängd(vattenrutschkanan) men det var nemas problemas för dom. Finns ju så mycket annat att göra där iaf. Halv tre tackade vi för oss och cyklade hem. Jag och mina tjejer. Benjamin skulle med sin kompis hem efter badet. Han såg man knappt till där borta. Stor kille jag har numera, han blir ju 10 i höst..





 Jag fastnade inte på någon bild jag=) Men det gör inte så mycket. Typ som en valross ser jag ut om ni undrar=) Vecka 25 idag<3

1 kommentar:

  1. Radhus såhär på....hösten ;)
    fina bilder, ser härligt ut! Tur rådhuset har öppet hos er så ni kan bada något i alla fall :)

    SvaraRadera