lördag 30 juni 2012

Lördag

Så var det helg igen=) Hade längtat efter denna helg med sovmorgon och hemmamys med familjen. Vaknade av att tel ringde halv åtta. Men orkade inte ens titta vem det var som ringde. En kvart senare ringde det igen. Fundrade på om det var Benjamin som ville ngt så jag tittade. Nä, det var jobbet. Bara att kliva upp och duscha för o sen bege mig till jobbet. Sjuk personal, så jag fick jobba några timmar mitt på dagen. Kom till jobbet vid 9 och kunde sedan gå hem vid 14. Då blev jag hämtad av Jonas och tjejerna. Hem o bytte om till lite svalare kläder och sen tillbaka till stan igen. Det var raggarträff här i stan idag, så mycket folk hade hittat ut för o se alla bilarna. Vissa fina, andra mindre fina=) Thea var helt såld på alla raggarbilar och tyckte dom var superhäftiga. Cassandra sa inte så mycket hon=)
När vi var hem för o byta om så kom Thea ner med nya kläder från garderoben hon också. Lilltjejen hade valt att hon skulle ha sin Guns n roses top hon fått av sin älskade morfar<3 o till den en jeanskjol. Såklart hon fick ha det på sig.










Tog en liten paus från bilarna och gick till coopen och köpte lördagsgodis. Sen begav vi oss till parken för lite lek=)

2 kommentarer:

  1. Söt hon e i den tröjan :)
    Hoppas ni har haft en bra dag :) de verkar så iaf, hihi.
    skönt att du slutade tidigt så ni hann med allt :)
    God natt å sov så gott fina systeryster!

    SvaraRadera
  2. Hon är för härlig lilltjejen :-) Ha det gott. Kram Sussie

    SvaraRadera