onsdag 27 juni 2012

Lediga Onsdag

Riktigt skönt med en ledig Onsdag! Har varit så trött på slutet så idag har jag verkligen tagit det lugnt. Vaknade vid halv åtta, steg upp o bäddade och vek tvätten från igår, duschade, åt frukost med mina jäntor, tog det lite lugnt, packade dom sista auktionerna, gick till stan med mina tjejer, fikade på stan, köpte present, strosade runt, postade paket och sen hem igen. Hemma har jag dammat, dammsugit och skurat golven. Så blev inte mycket till ansträngande för mig idag=) Snart tänkte jag gå ut på gården en stund med kidsen så dom får leka av sig lite där ute också. Benjamin är kvar hos sin kompis än. Vet inte om han tänkt komma hem innan kvällens träning eller efter. Får ringa o fråga han=)




1 kommentar:

  1. Så söta syskonbarn jag har! Gulligt att Thea valde den "lilla" glassen :) Kram

    SvaraRadera