lördag 23 juni 2012

Godmorgon

Ligger i sängen än och har inte orkat ta mig upp. Barnen börjar vakna till liv så om en stund måste väl jag göra samma=) Jo, jag var upp med Thea i morse och tog av nattblöjan, på med trosor, mysa i soffan med välling och se på tv. Men sen lockade sängen igen=) Lite lyxigt o gå o lägga sig igen faktiskt, så jag passar på=) Låg o fundrade på en sak nu när jag öppnade dator...fick höra från en här i stan som läser en blogg(läste också den förut men lessnade på det "perfekta" i bloggen). Hon som skriver där har tydligen skrivit att hennes släkting i stan(hon har bara en släkting o det råkar vara jag) gjort grimaser och fula miner åt hennes 15 åring o dennes vän. Hahaha, tror hon verkligen jag smyger runt här på stan och grimaserar åt folk?! Nä du Nettan, det gör jag inte ska du veta! Men skit samma, jag e inte bitter. Jag har inte tid o vara bitter. Jag har tre fina barn jag lägger all min lediga tid på, vänner som är sanna vänner och som jag behandlar med respekt, barnens aktiviteter som upptar halva min fritid, en snygg och härlig särbos som törs vara sig själv, en underbar pappa,faster med man, bror med familj och lillasyster, ett jobb jag trivs med och på och ett hem som vi trivs i(där det mesta är begagnat från blocket) Tycker det är barnsligt och fjantigt att smutskasta folk åt höger o vänster hela tiden!!

Nä Godmorgon ni vanliga människor och hoppas ni får en underbar dag! Jag ska försöka ta mig upp nu och tränga ner mig i soffan bredvid mina tre nyvakna barn=)

1 kommentar:

  1. Läste också de, töntigt, har dock också lessnat på allt spelande i bloggen för man fattar att de inte är så bra..
    Vi är glada att vi har dig syster! Du står för den du är , de gör ju inte vissa andra.
    Tror inte heller på allt som står i den bloggen, frågan är bara hur länge man kan spela spelet som ''perfekt'' och byta vänner varannan vecka.
    Jag är glad att DU är DU och inte spelar ett spel.
    Ytan hos människor spelar ingen roll om man så har begagnat eller inte, mycket är lika fräscht och snyggt ändå!
    Skit i henne, du är fasen så mycket bättre =) Love you! Puss

    SvaraRadera