torsdag 11 februari 2010

Torsdag

Hej fina du!
Idag har tiden gått snabbt än så länge. Tog en liten sovmorgon idag, till halv åtta. Var precis vad jag behövde! Sen låg jag kvar i sängen till 8 innan jag orkade gå upp.
Bryggde lite kaffe, tog en dusch, gjorde mig färdig och sen var det bara på med termobyxorna för att knata iväg o jobba. Var otroligt skönt att jobba idag. Ha tankarna på annat håll, se en massa med glada barn som ger en energi.

Har provat ringt min syster, men dom var nog inte hemma för ingen svarade. Men jag provar lite senare igen. Även om hon inte orkar prata så är det ok för mig, jag vill bara att hon ska veta att jag tänker på dom hela tiden och att dom alltid kan ringa eller be om hjälp. Skulle så gärna vilje veta hur jag ska kunna hjälpa dom, hur jag kan visa att jag till 100% finns här för dom och hjälper dom med det dom behöver. Jag hoppas att hon känner det iaf, Magnus och Felicia också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar