lördag 13 februari 2010

Helg

Nu är det Lördag och jag har bestämt mig för att inte göra något idag! Jo, det ska jag....jag ska fixa i hemmet som har kommit lite i skymundan veckan som varit. Ska bli skönt att få ordning på det igen.
I går fick Benjamin vara hemma från skolan. Han började dagen med att vara blöt i magen=( Men jag tror inte det blev så mycket mer än det.
Var till vårdcentralen med Thea igår också. Allt såg bra ut nu. Det förstod vi ju redan eftersom febern är borta och hon är sitt vanliga Jag igen. Men jag tycker nästan hon är ännu gladare nu mot vad hon var innan. Eller så tycker jag bara det eftersom förra veckan var som den var. Nu skrattar hon åt nästan precis allt. Bara man tittar på henne så skrattar hon=) Tänk vad ovetandes man är när man är liten...och det är kanske tur det.
Pratade med min bror i tel igår...han är klok han=)
Försökte ringa Nettan med men hon orkade inte prata. Bara ett Hej skulle vara skönt att höra. Efter att jag försökt nå henne så blev det fredagsmys här hemma. Cassandra ville fixa mitt hår samtidigt, så det fick hon pula med. Mamma ringde också och höll oss sällskap i telefon=)

Snart dags att tända en brasa här hemma och ha lite morgonmys med kidsen. Cassandra är liksom ingen tv-tjej så hon vill ju helst leka det första hon gör. Just nu busar hon med Thea. Sååå mysigt att se dom ihop! Snart ska C få ha datorn, har lovat henne det. Så det blir ett kort inlägg det här.

Vad ska Ni göra idag? Ha en jättebra dag vad ni än väljer o göra!
Om det är någon som har vägarna förbi Enköping så kom gärna hit och gör oss sällskap! Skulle behöva det just nu.

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar