onsdag 17 februari 2010

Halloj

Har haft en jättemysig dag med mina jäntor. Benjamin följde med en kompis hem efter skolan. Var inte tänkt så eftersom inte Jonas kunde hämta han, men kompisens mamma körde hem Benjamin hit till 17 tiden *tackar och bugar*. Så det innebar en heldag med mina tjejer. Cassandra kom på ideén att hon ville ha en egen blogg. Så vi ordnade en hon och jag. Hon kan ju inte skriva, men jag skriver det som hon säger att det ska stå. Hennes blogg hittar ni här=)
När Benjamin kom hem så åt vi middag och bara tog det lungt. Jag klippte Cassandras toppar och sen tog hon en lång och varm dusch. Efter det fick dom lite godis och nu sover dom. Thea har varit lite trött idag. Hon har varit på strålande humör när hon är vaken, så det är skönt.
Nu ska jag fortsätta kika runt efter lite nya kläder till barnen.
Får se om jag skriver mer ikväll, annars hörs vi imorgon=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar