onsdag 17 februari 2010

Onsdag

Hej hej.
Här sitter jag och gör ingenting. Har en del som jag borde göra, men dagen är lång=)
Allt jag har gjort idag är att duscha och klä på mig. Det som står närmast på mitt schema är att sminka mig. Ska bädda sängarna sen och sen fixa med tvätten.
Thea sover just nu, eller sov iaf...hör henne ute i vagnen=) Cassandra har pysslat som vanligt=)
Provade en ny gröt till Thea idag. Har alltid haft Nestle´s havregröt till henne, men när Jonas var och handlade här om dagen så fanns inte den så han köpte Semper´s banangröt. Väldigt got tyckte Lilltjejjen!=)

Blir mys med barnen idag. Och här hemma ska vi ha lill lördag ikväll, så barnen ska faktiskt få liiite lördagsgodis. Bara jag och mina tre små troll, ska bli mysigt.

Ha en bra dag ni med i snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar