lördag 27 februari 2010

Blogguppehåll

Som ni kanske märkt har jag haft ett lite break med bloggen. Rätt skönt faktiskt!
Jag har helt enkelt inte haft tid. Jag och Jonas har haft en del viktiga saker att prata om...egentligen bara en sak, men den har dragit ut på tiden och vi har övervägt för och nackdelar. Så all ledig tid utan barn har vi lagt på att prata om just den saken. Nja...inte riktigt all tid...det är ju OS=)
Men nu verkar vi ha kommit fram till ett beslut, ska prata lite till bara innan vi meddelar dom som bör veta.
Så ser det ut här=)
Tyvärr sover min älskling nu men när han vaknar ska vi ta det sista!

Har inte hänt så mycket här på slutet. Har rensat ur en hel del ur cassandras garderob som blivit förlitet. Ska säljas när jag orkar.
Så gårdagen spenderade jag med att försöka hitta några nya toppar åt henne, blev inte många kvar i hennes garderob efter att jag rensat. Hon drar nu strl 122/128!

Thea har ju som sagt också växt och har fått en hel del nytt i strl 74. Jisses vad dom växer dom små liven! När hon föddes var hon ju bara 49 cm lång och hade strl 50.
Tur att Benjamin hade sin växtperiod i höstas...då lär han inte växa så mycket nu=)

Idag ska min bror komma hit och åka iväg med Benjamin och åka skridskor med han=) sen ska Benjamin bjuda han på pizza!=)

Vi andra ska vara hemma och tråka. Lär ju gå ut en sväng iaf. Inget kul väder med lite frisk luft har aldrig skadat!

Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar