fredag 5 februari 2010

Godmorgon

Nu var det länge sedan jag bloggade. Har inte haft nån lust att blogga bara. Får se om det kanske vänder nu.
I går blev min minsta 5 månader!! Tiden går så supersnabbt.
Ja, vad har vi gjort här hemma då under veckan.... Typ ingenting faktiskt. I onsdags var vi hemma hos ett par bekanta ett par timmar. Hade jättetrevligt! Det var väl typ allt vi gjort. Barnen har haft kompisar med hem nästan varje dag efter skolan och dagis, så dagarna har gått snabbt. I går hade Benjamin feber och hade ont i halsen så han fick vara hemma. Han var pigg sen under dagen och tanken var att han skulle gå till skolan idag. Men nu är kl 7 och han sover fortfarande. Han brukar vara den som alltid vaknar först, så jag antar att han inte är helt hundra än. Tänker inte väcka han, så han får bli hemma idag med.
Thea var glad som en lärka redan vid 6 i morse=( Det var ju inte jag direkt, men det var bara att palla mig upp ur sängen och ta upp henne. Blev förkyld igår, så jag känner mig inte heller helt hundra=(

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och värma mig framför brasan jag nyss tänt.
Ha en bra dag och hoppas ni mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar