torsdag 11 februari 2010

Fredag imorgon

Känns som tiden har stannat av lite den här veckan. Men trots det är det redan fredag imorgon. Mina tankar imorgon kommer att gå till Nettan och Magnus som ska få träffa deras lilla ängel då och bädda han fint i hans säng.
Jag har försökt att ringa till dom nu ikväll, men ingen svarar. Vill inte vara jobbig och ringa varje kvart heller. Får prova imorgon ist. Det viktiga är att dom vet att jag finns här för dom och att jag alltid ställer upp för dom med det jag kan hjälpa dom med.

Benjamin kom hem idag runt 18 tiden. Han hade varit hos en kompis efter skolan. Men Benjamin såg inte rolig ut när han kom hem. Han var blek och hade ont i magen. Han rörde inte middagen och gick direkt upp och la sig. Gick upp till han men där gick det inte att vara. Fy vilka fisar han lagt där inne. Riktiga magsjukefisar=( Gissar på att han blir hemma imorgon igen. F*n...han som missade förra fredagen med i skolan=( Men är man sjuk så är man. Känns lite som sånna tider nu. Många som jag känner som är risiga. Behöver ju inte vara så att han ÄR dålig, det lär ju märkas under natten alt imorgon bitti.
Thea är iaf bättre nu. Första feberfria dagen sen i fredags! Hon äter bättre nu också, så kåvepeninen verkar ha gjort sitt. Imorgon slutar hon med den, då har hon ätit den i 5 dagar. Ska tillbaka till vårdcentralen kl 9 imorgon med henne. Läkaren vi träffade i måndags ville träffa henne igen. Förmodligen för att se att det gett med sig. Han visste ju inte exakt vad det var för fel...bara att hon hade otroligt ont någonstanns. Hon var så ledsen då min lilla skrutt, helt otröstlig. Gjorde ont i mitt mammahjärta att se henne så. Det värsta är ju också att det var bara första gången...det kommer fler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar