måndag 15 februari 2010

Håller mina tummar

Hoppas att magsjukan stannar hos Cassandra och Jonas. Jag vill verkligen inte ha den! Inte för att jag kan bestämma det, jag kan bara undvika dom och tvätta mina händer så ofta det går. Cassandra somnade ju 14:30 i går i soffan. Sen sov hon till nu kl 8! Det är ju 17½ timma!! Men hon e ju en sån som sover bort det sjuka oftast. Hon var ju upp nån min och drack igår kväll samt en gång inatt. Thea chockade oss också lite idag...hon sov också till 8. Gjorde hon alltid när hon var mindre, men oftast vaknar hon runt halv sju nuför tiden. Så jag och Benjamin hade en lugn och avkopplande morgon här innan vi gick till skolbussen.
Jag och Jonas började diskutera en sak här om kvällen, som vi ska fortsätta med idag om han orkar. Kommer att berätta sen vad det är.

Var länge sedan nu som jag la in bilder på bloggen. Ska bli bättre på att fota och dela med mig till er.

På fredag är det begravning för min systers och Magnus lilla Elias. Kommer bli en jobbig stund, men ändå en som man vill göra så fin som möjligt.
Efter begravningen så följer min Lillasyster Nathalie med oss hem och sover här ända tills på söndag. Ska bli riktigt mysigt och kul=)!

Ha en bra måndag!

Pappa...fick du brevet någongång?? Börjar fundra eftersom du inte har sagt det. Blev du glad för Benjamin och Cassandras presenter??=) Puss

Vill även bara säga att jag har den bästa storebror man kan ha. Bara så ni vet=) Han är cool och har båda fötterna på jorden och finns alltid om man behöver han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar