måndag 15 februari 2010

Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Blir alltid lika fascinerad av att se dom 3 olika familjerna som är med i familjen annorlunda. Jag skulle med lätt kunna ha några fler barn...älskar barn!=) Nog om det nu....

När jag ändå håller på och hedrar folk på min blogg vill jag passa på att slänga iväg ett stort tack till min goa faster och hennes man! Det är ytterligare 2 personer som alltid finns och som jag känner ett stort förtroende för! Vi har nu hörts av minst en gång om dagen och det är jag glad för. Ringer inte hon, så ringer jag=) Jag kan skratta, gråta, vara mig själv, blotta min själ...allt... Hon lyssnar alltid och frågar ALLTID hur barnen mår. Hon var dessutom den första som fick reda på att Thea fanns i min mage och grodde=) och hon fick äran att vara Theas gudmor.

Imorgon blir jag hemma med Cassandra igen. Det ska vara 2 dygn hemma efter en magsjuka. Hörde dessutom idag att det går magsjuka på dagis just nu=( Hoppas all go personal klarar sig!
Jossan...vet att du läser här...hoppas det gick bra med din käre far idag! Bilarna såg inte alltför roliga ut! Anders sa iaf att det var din pappa...så rätta mig om det är fel=) Är ju aldrig direkt nån trafik här, mer än nån bil då och då. Så när man kikar ut genom fönstret och det står 8 räddningsbilar med blinkande lampor så tappar man nästan hakan...haha. Kan inte tro att jag är en stockholmare inte=)

Jonas kollar på OS och det första jag möttes av när jag kom hem var en glad Jonas som var lycklig över guldet=) Tänk att det kan glädja en människa så mycket=)
Själv blir jag lycklig över att hinna raka benen på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar