tisdag 16 februari 2010

Godmorgon Tisdag!

Dagarna går fort, ibland på tok för fort!
Vaknade vid 6 i morse och hade ont i magen. Tänkte att nu har magsjukan slagit till även hos mig, men det verkar inte så. Var nog bara trött=)

Cassandra är ju hemma idag efter magsjukan. Just nu sitter hon och ritar i en pysselbok. Thea har somnat precis och jag ska snart ta en dusch. Skulle behöva färga mina ögonbryn/fransar, får se om jag gör det idag.
Men dagens viktigaste här hemma är iaf övervåningen! Fy så den ser ut=( Måste städas i varje hörn och dammas precis överallt.
Men det är skönt sen när det är gjort.

Benjamin ska med en kompis hem efter skolan idag. Han säger ofta att han vill bo närmare hans klasskompisar, dom flesta bor i fjärdhundra.

Ska kolla igenom garderoben idag också för att se vad jag kan tänkas ha på mig
på begravningen på fredag. Vet att det inte ska vara helsvart iaf.

Vad ska NI göra idag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar