fredag 10 juli 2009

Segt idag

Idag har det varit riktigt segt. Vaknade som vanligt av kramp i vaden så då gick jag upp.Skulle ändå upp tidigt eftersom vi skulle till ögonläkaren i uppsala med Cassandra. Benjamin var hos Andreas o lekte medans vi åkte dit. Det gick bra där tycker jag. Hon är fortfarande översynt men det läkaren tyckte inte vi skulle ha glasögon på henne för då kunde det tydligen gå över till närsynthet senare. Så vi avvaktar och ser hur det blir. Men vi ska inte dit nå mer iaf=) *jätteskönt*
Efter lunchen hemma sen så ringde Tomas o frågade om Jonas ville följa med han. Uppfattade aldrig då vad dom skulle göra, trodde dom skulle vara där hemma eller nått. Men när jag frågade efter middagen vad dom gjorde så var dom tydligen i Borlänge...hahaha det hade jag ingen aning om. Han sa det säkert hemma, men jag är så trött så jag har bara ena örat öppet idag=)
Barnen har retats hela dagen med varandra känns det som, men det är väll värre när man är trött. Jag har iaf inget tålamod alls då. Men nu sover iaf alla 4=)
Vet inte när Jonas kommer hem,men dom åkte precis därifrån.
Hur har ni alla andra det??

3 kommentarer:

  1. Låter som en jobbigt dag :(
    Själv mår jag bra. Hoppas du gör de nu? :)
    Piggare också kanske?
    Saknar dig!
    KRAAAM!

    SvaraRadera
  2. Hej syster!
    Kommer du ihåg min moster josefin från åland som du umgicks med ett tag?
    Hon ska också ha barn någon gång i september :)
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. sv: okej, men hon kanske inte är inne så ofta..
    jadå hon mår bra :)
    Kram

    SvaraRadera