måndag 20 juli 2009

Muskorgen

Idag började vi med att åka o lämna Benjamin hos Elias. Dom hade bestämt att dom skulle leka. Sen fortsatte vi in till stan. På väg därifrån så mötte Helena med barn upp oss längs vägen och jag och Cassandra hoppade in i deras bil o fortsatte till västerås där vi gick på busborgen med dom. Men William kunde inte säga busborgen utan sa muskorgen ist=) därav rubriken.
Bra mycket mindre än Lek o Bus i Örebro, men helt klart värt att åka dit med barnen. Dom hade jätteroligt där. Hade ingen kamera med så jag har inga blder=(
Var där från lunch fram till 4, då begav vi oss hemåt. Väl hemma så grillade vi korv hos Helena o Anders. Korv på gaffel fick det bli, ingen hade korvbröd. Men barnen blev iaf mätta o nöjda. Inte jag, för gasolen tog slut så korven blev aldrig riktigt klar. Får bli en portion havregrynsgröt snart för min del. Har fått nån nojja på det tror jag, grymt gott och jag kan äte några sånna per dag om det så skulle vara=)
Imorgon blir det upp tidigt, eller iaf i mina ögon mätt. Senast 9 måste jag upp för vid 10 ska vi åka. Har tid på mvc halv elva. Helena e go o tar barnen så jag o Jonas kan åka själva. Spelar inte så stor roll eg, dom var ju med förra gången och det gick jättebra.
Sen kommer Joel o Emil imorgon också. Tänkt att Jonas ska hämta dom, men nu kanske dom blir hitkörda ist...den som lever får se.
Puss o Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar