lördag 18 juli 2009

Lördag

Idag vaknade jag inte förens kl 9! Hur kan jag ens sova så länge typ varje dag? Blev inte sent heller igår, tror jag la mig vid halv ett. Jaja, skönt var det iaf=) Efter att jag duschat o fixat mig så gick jag ut, barnen o Jonas hade gått ut en liten stund innan för o flytta på studsmattan. Sen kom Elias hit o lekte med Benjamin också. Lekte o lekte...blev mest guitar hero för deras del. Cassandra o Hanna lekte nästan hela dagen idag. Inget tjafsandeo det var skönt. Dom hade gjort en dum grej på Majvors tomt som dom fick skämmas lite för en stund men sen var det full rulle på dom. Dom hittade vattentunnan som dom höll på o paltade i en hel del och hade vattenkrig. Jag gömde mig bakom Anders traktorredskap och smygfotade tjejerna en del när dom höll på. Alltid kul o tjuvkika när dom inte ser en=)
Jonas var upp till Cassandras dagis en stund för o fortsätta där han slutade igår, men det gick inte så bra så han får åka dit imorgon också.
E grymt trött nu, blir nog tidigt ikväll. Har inte gjort så mycket mer än att rensa ogräs och rensat i rosenrabatterna, men det tog väll slut på mina krafter. Känns att det iaf är nått på magen som är ivägen när man ska rensa...hahaha.Får ju liksom inte plats i min egen kropp alla gånger känns det som.
Lite glass är alltid trevligt

Nått äckligt kryp vi hittade på lekhuset

Cassandra o Hanna blir smygfotade=)
Cassandra häller ut Majvors blomvatten och sen hoppar tjejerna i det. Kul ha dom=)
Benjamin roar sig med en sten medans tjejerna paltar med vattnet


Bjuder på en bild på mig också....=)inte ofta

1 kommentar: