torsdag 30 juli 2009

Gissa kön

Ja, nu kör vi en sån=)
Vad tror ni att det är för kön på Liten?
Ger er lite ledtrådar=)

Flicka?
Pojke?
Flicka?
Pojke?

Nä, inte så lätt att veta...vi vet ju inte heller som ni kanske märker.
Men just idag när jag köpte det rosa setet överst (som Jonas tycker e fult!?) så såg det ut som en flicka på magformen. Vet att man absolut inte ska gå efter skrocken, men lite kul är det faktiskt.
Men som sagt, andra dagar ser det ut som en pojkmage. Återstår att se=)
Men iaf, lite har vi iaf skaffat på oss, så vi har nått att klä bebisen i på förlossningen.

2 kommentarer:

  1. Jag tror faktiskt på en tjej denhär gången! :)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Åhh, så mycket fint du har handlat! Jag är en sån fegis och vågar inte köpa något alls som är särskilt "tjejigt" eller "killigt". Pojkkläder har jag en del sedan de äldre, så helt tomt har vi det inte. Skulle det bli en tös får Jonas, barnen och resten av släkten ta hand om den saken medan jag är på BB! ;) Jag är f.ö stort fan av landstingets fula kläder medan man är på BB. Vet av erfarenhet att min tvättkorg svämmar över ändå när vi kommer hem! :)
    /Sissa

    SvaraRadera