torsdag 2 juli 2009

Barnen hemma igen

Dom skulle åkt från sthlm vid 16 tiden så vid 17 gick jag mest och väntade på dom. Sen kvart i sex får jag ett sms om att dom åker då från sthlm...irriterad blev jag som tusan.Men vad kan jag göra åt det. Vid halv åtta ringer dom och säger att bilen pajjat vid bålsta. Så jag fick ringa Jonas,som var o travade hö, och be han komma hem så vi kunde åka dit och hämta barnen. Kom hem vid halv nio och barnen var pisströtta och skitiga. Så in nmed dom i duschen, ge dom en smörgås och nu ligger dom i säng. O mitt humör var inte laddat för o få hem så griniga barn. Hoppas dom vaknar utvilade imorgon.
Idag var jag o Jonas på familjerätten och skrev papper på att han är pappa åt bäsen, och gemensam vårdnad. Så nu är det gjort=)
Annars har det varit en skittråkig dag.

2 kommentarer:

  1. sv: Jag har inte haft så mycket att skriva om..

    Tråkigt att få hem barnen när dom är så :(
    Ha en bra helg!
    Pussss

    SvaraRadera
  2. Hoppas natt du också har det bra? :)
    Puss

    SvaraRadera