söndag 26 juli 2009

Ensam hemma en stund

Jättenice är det=) tänkte fortsätta packa lite till barnen som åker imorgon o blir borta hela nästa vecka. Började i morse med kom inte så långt. Nu är Benjamin hemma hos Helena och Cassandra o Joel åkte med Jonas i traktorn. Han skulle fortsätta gräva uppe på Cassandras dagis så han kan lägga ut plattor där sen. Så här är det allstå bara jag. Ska sätta på lite musik på datorn, höja volymen massor o bara njuta=)
Håller på o tvättar för fullt också, fattar inte hur det kan vara så mycket tvätt jämt. O snart blir det väll mer när vi blir en till i familjen, härligt...=)
Vad gör ni alla andra en sån här dag då?
Kom på ett nytt flicknamn idag som jag tror jag gillar, Melanie. Men Jonas verkade inte så förtjust i det=(
Man har ju 3 månader på sig att skicka in papprena om namn när bebisen är född, så än är det ju ingen brådska.
På min bänk här bredvid mig står det massor med körsbär och massor med hallon som Lage kom med idag. Så nu vet ni vad jag ska äta ikväll *mums*
Hittade föresten ett jättefint påslakanset till vagnen idag. Så om nån har vägarna förbi babyland kan ni ju köpa det. Ja, gärna kolla av med mig först bara så jag inte hunnit före=) Men vi har ju liksom inte babyland här, så chansen är nog större att nån annan hinner före.
Ett grått Laban set 70x80 cm. 229 kr

2 kommentarer:

  1. Vad sött lakan :)

    Jag sitter hemma instängd på mitt rum idag!
    Belinda (hon som vi är fosterfamilj till) hon har sån mask i anus (springmask tror jag de hette?). Och det smittar om man tar på samma handtag å allt.
    Fy fan vad äckligt!
    Så fort jag går utanför dörren till mitt rum ska jag inte ta i nånting och jag ska sprita händerna hela tiden!
    Men i morgon får hon medicin och det ska vi andra i familjen också äta :)

    Hoppas du har det roligare :)
    Gott med Hallon!
    För det andra tycker jag namnet va fint!
    Roligt med sånt som inte är så vanligt :)
    Ha en jättebra kväll storasyster!
    Pussss :)

    SvaraRadera
  2. Men Laban kommer ju från rättstart och det säljs ju lite överallt! Har inte Nallens såna här saker? Hmmm annars har jag nära till Babyland så det är bara att hojta om du vill att jag handlar åt dig :o)

    SvaraRadera