onsdag 29 juli 2009

Äntligen

Nu har jag städat sen kl halv tolv, men nu är jag äntligen klar=)
Blev lite fönster tvättade,har dammat, gjort badrum o dusch,satt upp tavlor i vardagsrummet som jag köpte igår, bytt gardiner och alla golven. Nu är det bara några fönster kvar samt tvättstugan. O ja, hela övervåningen också. Men det får jag ta nån annan dag. Nu är jag helt slut!
Köpte en overall härom dagen till bäsen som kom idag. Jättefin är den. En vit manchester som är vit/beige randig i. Har letat efter en just sådan på blocket men inte hittat nån, men nu så=) Köpte strl 62, men den är stor. Men bättre det än liten för dom växer ju rätt snabbt.
Jonas ringde precis o sa att han snart skulle sluta. När han kommer hem ska vi åka o handla om han orkar.

Overallen

1 kommentar:

  1. Vad gullig overall :)

    sv:Ja, jag hoppas hostan ger med sig snart!
    Är trött på att inte få sova om nätterna..
    Har varit såhär sen i lördags natt, värdelöst!

    Duktig du är som orkar städa :)
    Ha en bra kväll!
    Puss

    SvaraRadera