söndag 19 juli 2009

50 dagar kvar=)

Iaf tills det är beräknat. Men Benjamin är ju född i v 37 och Cassandra i v 38 så det återstår ju bara o se hur länge till man är gravid. Mysigt är det iaf. Förutom när det känns som att bäsen är på väg ut genom magen, eller när jag inte får plats i min egen kropp. Då kan jag bli lite lätt irriterad=)
Men h*n verkar må bra iaf. Hickar och rör sig varje dag nu. Vet att det är det vanligaste, men jag kunde ju gå i 5 dagar utan att känna nått, o då var jag ändå i v 28. Även Jonas känner hur bebisen hickar när han lägger handen på magen=) Försöker kolla på blocket efter vagn åt bäsen, men inget av intresse har dykt upp än. Har aldrig köpt beg barnvagn tidigare, o då har jag ändå haft 10 st på 2½ år till Benjamin o Cassandra. Helt sjukt. Vaför köpte jag inte begagnat då? Sparar ju massor av pengar på det. Ev att vi köper en ny lift, vi får se. Man märker ju rätt fort när man är o kollar på vagn om den är fin osv.
Annars idag har dagen varit skit! Började dåligt men slutade lite trevligare ihop med familjen.
Mycket o fundera på just nu bara. Tack o lov har jag en så snäll o go släkting som alltid tar sig tid för mig o mina barn, lyssnar bra o ger goda råd*inga namn nämnda, men du vet vem du är* En klar favorit som fadder åt bäsen(om det blir dop)...men det är nått vi tänkte fråga vid ett senare o lite trevligare tillfälle=)
Tur att vissa saker kan glädja iaf=)
Har tyvärr inga bilder från idag. Hittade inte kameran=( Men nu när jag satte mig i soffan med datorn så låg den ju här bakom en soffkudde...typiskt.
Ska ta fram lite kläder nu till barnen för morgondagen...vet inte riktigt vad än, men det lutar iaf åt att Benjamin får sin skitsnygga svarta G-star t-shirt=) Bjuder på bilder imorgon=)
Puss o hej
Bjussar er på en gammal bild på barnen, tagen för 2 år sedan. Mina små sötnosar

1 kommentar:

  1. Vilken söt bild :)
    Skönt att dagen slutade lite bättre :)

    Saknar dig!
    Puss

    SvaraRadera