onsdag 22 juli 2009

Finbesök från Arboga=)

Idag kom Lena hit och hälsade på. Med sig hade hon Elin, Kevin o Ludde. Jättekul att träffa dom igen och snacka lite allmänt skikt=) Lena hade sagt att hon skulle åka vid 10 från Arboga, men då tänkte jag att dom nog åker runt halv tolv...haha bussigt. Men vid 10 får jag ett sms av henne att dom var på väg. Blev smått stressad då. Vaknade inte förens kl 9 idag. Hade grymma förvärkar igår...igen. Men så här starka som dom var då har dom ladrig varit innan. Jonas skulle vara gullig och la en hand på mig just när jag fick en värk. Tyvärr uppskattade jag inte det utan sa åt han på ett inte alltför snällt sätt att inte röra mig. Stackarn, han ville väll bara vara vänlig. Jaja, han vet vad han har att vänta iaf när förlossningen sätter igång. Kan inte vara lätt att vara karl varje gång.
Men iaf....Lena o co kom strax före lunch och stannade tills halv fem tror jag. Jättetrevligt. Barnen lekte både inne o ute och grabbarna spelade ps2. Vi vuxna fikade och fikade och fikade=)
När dom åkt hem så slappade jag en halv timme innan det var dags för o börja med middagen. Fick bli potatis, köttbullar, gräddsås o lingon *mums*. Jonas åkte o handlade lite inför morgondagen. Joel fyller 5 år då!
Vid sju började mitt bullbak och kakbak. Blev klar med det för typ 1 timma sen. Skönt att det är gjort nu.
Har fått lite massage av min käre karl och nu är jag aptrött.
Dags för o sova snart...ska bara hänga tvätt och ta rätt på det jag bakade.
Hittar tyvärr inte sladden till kameran så jag har inga bilder att bjuda på idag heller.
Nån som har en digitalkamera över? Cassandra skulle behöva en egen=)
Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar