lördag 29 mars 2014

Soliga Lördag

Vilket härligt väder det varit idag! Har visserligen spenderat sju timmar inne på coop, men vad gör det när man får sluta kl två och njuta av resten av dagen med familjen? :) Cassandra kom o mötte mig på jobbet när jag slutade. Vi handlade lite och begav oss sen hem till alla andra. Förberedde lite inför grillningen och sen var vi ute och lekte. 

Två av mina fina kids:)

Efter middag,som idag blev grillat med stavad potatis, så tog jag min stortjej o gick hem(vi var alltså hos Jonas). Jag och  Cassandra bytte om o så körde vi lite hemmaträning. Kopplade in datorn till tv:n o sen körde vi träning från en dvd. Aldrig gjort innan men ett bra komplement i träningen när tiden e knapp. O rätt jobbigt pass med fokus på lår och skinkor. 
Nu har jag precis duschat och jag o C ska se på Gladiatorerna. Sen bums i säng. Klockan ringer tidigt, o sen blir det ju sommartid inatt med så klockan ställs ju fram en timma och vi får sova en timma mindre. Tungt!:)

Iklädd pyjamas o redo för lördagsmys med Cassandra

1 kommentar: