måndag 7 april 2014

När det inte funkar

Gjorde några tappra försök förra veckan med att blogga men gick inge vidare. Provade bara med bloggappen men ändå. Så träligt när man skrivit hela inlägg o så funkar det inte att publicera. 
Så nu hoppas vi det funkar igen:) 

Hade tänkt en morgonrunda imorse men vädret gjorde så jag tänkte om. Avskyr att skylla på vädret, men idag blev det min anledning till att inte ta en tidig pw. 
Får köra träningen lite senare ist:)

Igår var jag ledig. Hade många jobbdagar bakom mig så det var rätt skönt att bara vara. I lördags efter jobb o när den minsta somnat kom Jossan hit o joinade mig i soffan. Jonas var på match i Örebro så var rätt schysst med lite kvällssällskap.   Vid midnatt nångång åkte hon hem, för att sen komma tillbaka igår:) Blev lunch, utehäng och middag innan hon begav sig hem igen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar