onsdag 16 april 2014

Utefix

Balkongen behövde en make over nu när våren är här. Lite småblommor planterades och även en påsklilja. Balkongmattor klipptes och pusslades ihop. Så nu känns det som det går att vara där igen:) Synd bara att det e så högt o att jag e höjdrädd. Bara tredje våningen men ändå.
Lovas ju sol o värme i helgen så kanske att jag kan njuta lite av den då:)

Nu e det dags för middag. Lasagne får det bli. En ekologisk sådan bortsett från den lilla skvätt grädde jag hälde ner i såsen. Blir ett gäng vid middagsbordet, 8 st, så jag har gjort i en långpanna idag. Har jag tur så blir det en matlåda me till mig imorgon på jobbet:)

1 kommentar:

  1. Smidigt att göra i en långpanna när man är några som ska äta.
    Vad fint du har gjort på balkongen :) mysigt! Jag måste också ta och skaffa mig lite blommor till mina krukor som nu står tomma och tråkiga på trappan..

    SvaraRadera