lördag 19 april 2014

Påskafton

Glad påsk till er alla! Vi har haft en toppendag med mycket mat o härligt sällskap. Vid elva hämtade jag o Lena upp min pappa vid tågstationen. Handlade lite snabbt på coop innan vi for hem. Jonas hade kommit en bit med påskmaten så strax efter vi kom hem var det dags o äta. Älskar påskmat:) Typ samma som på ett julbord men lika gott iaf:) Åt o åt och är fortfarande mätt. Medans Jonas dukade av gick jag, pappa o Lena en sväng runt ån med Gabriel så han fick sova och Lenas hundar så dom fick kissa. Sen var det dags för fika. Hade gjort glass som vi hade vispgrädde och jordgubbar till. Och tjejerna hade bakat en kladdkaka medans vi var på promenad.
Solen har skinit hela dagen så vi passade på att njuta av den o kilade ut på gården efter fikat. Barnen lekte o det är så härligt med barns fantasi:) Gabriel har varit lite fumlig i kroppen o ramlat en del o gått in i väggar o dörrkarmar. O hans lilla han klämdes i en dörr:( 
Nu sover min minsta stjärna, Thea somnar nog när som helst och dom andra tre är på övervåningen o roar sig. Pappa gick vid halv sju så nu får jag sakna han tills nästa gång vi ses<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar