lördag 8 mars 2014

A smile

Äntligen är melodifestivalen över! Finns inget lockande alls med den tycker jag. Sävligt o segt. 
Thea hade laddat hela dagen för o se mellon, o hon va så lycklig som skulle få "vara uppe tills hon somnade" som hon så fint uttryckte sig. 20.07 sov hon sött i soffan<3 Haha, men det e ju kul att hon iaf hann se några minuter:) Går säkert nån repris el nått hon kan se imorgon:)
Men finaste L kom iaf över till oss o joinade till mellon. Hon o jag satt visserligen i köket men ändå:) Dom stora och E levde loppan i vardagsrummet o helt ärligt så tror jag dom umgicks mer än vad dom kollade på tvn. 

Har ingen ork till o fortsätta mitt ena projekt. Gör't imorgon ist om orken finns. Annars får det vänta några dagar. 

Jonas blir borta några timmar till(typ 4) så jag antar att han sover hos sig själv inatt. Gabriel sover oroligt o grinar titt som tätt o nu kom hostan med:( o så väldigt pruttig på det. Kan med andra ord bli en trist natt. Nya tag imorgon:) 

En lite sneak peek på mitt ena projekt. Långt kvar men en liten bit påväg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar