fredag 28 mars 2014

Slut på denna dag

Ligger nerbäddad i sängen o tänkte väl sova snart. Klockan ringer tidigt imorgon bitti. 
Har jobbat idag o kom hem vid halv sju. Duschade och har packat lite kläder som ska skickas iväg som jag sålt på tradera. 
Hann med en morgonrunda imorse med. Var trött som få men ville inte hoppa över träningen för det. Idag powerwalkade jag 1,3 km och sprang resten på 2,6 km. Helt ok och nöjd ändå då snittiden på löpningen blev 5,40 min/km. Vet ju inte vad man bör ligga på, men skit samma:) 
Idag saknade jag dock glädjen. Var nog för trött. Redan efter några meters löpning ångrade jag mig o undrade vad jag gett mig in på. Men kan ju inte sluta när jag väl börjat. Tog mig runt o det är viktigast:)

Igår när det var så fint väder så hade jag premiär för mina fina nya vårskor. Köpte dom för nån månad sedan men nu har dom fått komma fram. Måste vänja mig vid modellen bara då jag e van att hasa runt i mina gympadojjor el andra platta skor. 


Dom e lite högre baktill i sulan så det är det jag måste vänja mig vid:)
 
Nä nu måste jag släcka lampan o sova. Blir ingen pw el löpning imorgon men däremot ett rump- och benpass hemma efter jobb o grillning. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar