måndag 3 mars 2014

Helgen som gick

Första måndagen i mars är här! Snart vår:) 
Dom stora barnens sportlov är slut o jag tror o hoppas dom har haft ett bra lov. Det blev inte så mycket skidbacke för dom, men annat roligt. Nu är skidsäsongen över dessutom då det var sista dagen igår i backen. 
Benjamin kom hem från morfar igår. Morfar körde han hem o så passade vi på att fika med semlor när han var här. Hade beställt semlor från Skatorna o dom var hur goda som helst!:) 
Så vi åt dom igår ist för o vänta till imorgon när det är semeldagen. 
Tiden går fort o eftersom jag jobbade till två igår så blev det inte så mycket tid med pappa. Hoppas vi kan ses snart igen<3

Har en envis förkylning i kroppen. Kände mig piggare igår på jobbet men sen igår kväll var det som att den kom tillbaka med full kraft. Så nu nyser o snorar jag mest hela tiden. 
O Jonas är hemma från jobbet idag med feber. Tur barnen är friska:)

Själv ska jag till jobbet o fördriva tiden där  några timmar. Älskar't! Synd bara att min energi är som bortblåst. Men det blir bra det här:)

Lille G får oftast frukt när vi fikar men igår fick även han smaka på lite semla. Om han gillade det? Ja:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar