torsdag 14 mars 2013

Träningsvärk!

Igår blev det ett pass i Gäddans lokaler igen. Cirkelfys stod på schemat. Aldrig testat o visste inte vad det gick ut på. Men nu vet jag:-) o kul var det! O jobbigt!
Det var jag o Frida som gick o hon va lika ovetandes som jag:-) Men med lite skratt o mycket vilja tog vi oss igenom 60 svettiga minuter. Bra jobbat!
Jag va så slut när jag kom hem så när jag skulle duscha orkade jag inte ens lyfta upp armarna när jag skulle schamponera håret så jag fick böja huvudet till händera ist:-)
Idag har jag sån där härlig träningsvärk i hela kroppen. Blir lätt en fortsättning på Cirkelfysen!:-)

1 kommentar:

  1. Att du fick böja huvudet för att tvätta håret, haha vad roligt :) Men duktig du är som tränar, lite träningsvärk kan va skönt men det där låter inte roligt. <3

    SvaraRadera