söndag 17 mars 2013

Sjuttonde mars

Så härligt att vakna till ännu en solig dag!
Halv åtta startade vi dagen här hemma. Jag o lilleman iaf. Thea vaknade en stund innan men låg i sängen o spelade på surfplattan, ända tills hon fick för sig att smyga upp på övervåningen o väcka Cassandra. Så gör hon jämt. Tyvärr. Cassandra blir ju inte så happy över det direkt.
Benjamin sov hos en kompis natten till idag med, men hoppas ha kommer hem på eftermiddagen o myser en stund med familjen också. Tror han o kompisen är i backen idag o åker skidor. Sista dagen idag som den är öppen för allmänheten. Cassandra åkte dit med Elin till tio. å är dom där tills den stänger=) Så gjorde dom igår med. Gäller att passa på liksom=)
Vi andra tar oss dit en stund efter lunch. Thea kan tyvärr inte åka idag eftersom det är tävling där också. Men en fika kan vi ju alltid få i oss.

Jaha, igår då. Jobbade. Lämnade hemmet redan tjugo över sex på morgonen. Men nu är det så ljust ute då så de gör inte så mycket att kila iväg så tidigt. Skönt på eftermiddagen iaf när man kan gå hem tidigt=)

Idag är ingen vanlig dag. Det är den sjuttonde mars. Jag vill börja med att säga ett stort grattis till min fina syster på tjugo års dagen*hipp hipp hurra* Love you=) Hoppas du får en fin dag älskade du<3

Sen vill jag även skicka över en stor kram till min vän Frida, min arbetskamrat Roland och hela deras familj. En tung dag för dom idag. Den sjuttonde mars kommer alltid att vara det för dom och många fler. Men jag hoppas att dom kan minnas Max o Saga med kärlek och glädje<3 *tänker på er alla idag<3*


1 kommentar:

  1. Tack fina syster!! :) <3

    Ja varför inte väcka storasyster när man har tråkigt? Hehe.
    Skönt att börja tidigt på jobbet så du fick komma hem i tid :)
    Love you <3

    SvaraRadera