tisdag 12 mars 2013

Pw i det kalla

Godmorgon finingar<3
Startade dagen redan vid sju. Rätt skönt ändå att komma upp då o göra sig klar innan barnen vaknar. Hade inte så mycket att göra iofs. Hoppade bara i träningskläderna idag=) Efter Benjamin o Cassandra kilat iväg till skolan så gav jag lille G mat o klädde han. Sen var det dags för oss att kila till dagis med lillskorotan. Hon var så go o glad hela morgonen<3
Äntligen kom jag iväg på en pw! Gäller att passa på när man bara har Gabriel hemma o dessutom är det hans sovtid då. Var inte ute alltför länge, en timma o en kvart. Lite halvkallt när inte solen skiner. Men riktigt skönt ändå=) Kom hem o kokade ägg och tog en dusch.

Lille G sover än och jag njuter av tystnaden=) Det är nysigt o snorigt i mitt hem men jag hoppas att det stannar vid det. Har ju klarat oss från sjukdomar denna vinter(bara nån liten förkylning har hälsat på o nån dag med feber för dom små) så det vore ju trist om dom kommer nu.


1 kommentar:

  1. En timme och en kvart räcker ju gott och väl att gå, hurtigt! :)

    SvaraRadera