söndag 10 mars 2013

Då var det dags igen

Tidig söndag idag. Thea ville vakna lite för tidigt enligt mig. Men bara skrutta upp o mysa ner sig i soffan me henne<3 Slog igång datorn me o kollade vad mina auktioner gick för på tradera som gick ut igår. Mer än nöjd me summan:-) Bra, för det behövs till o fylla upp garderoberna inför våren.

Kvart i tio kilade jag o C o G iväg till Vasahallen. C har innebandyträning o jag o G ska hejja:-) Thea är på Hoppis o Skuttis med sin far o B bänkade sig nog framför datorn. Har en känsla av att det blir skidbacken sen, iaf för dom stora barnen.
Thea bestämde med Lina igår att dom två skulle leka idag, så det ska dom göra. Haha tror Lina är helt slut sen efter Thea har varit där:-)
Lina o Greg tog me sina minsta söner igår o kom o käkade middag me mig, Jonas o barnen. Alltid lika kul att umgås med dom:-)

G är inge vidare värst hejjarstöd till syrran:-)

1 kommentar:

  1. Lillebror ser ut att sova gott i alla fall :)
    Vad trevligt med middagssällskap, låter som en bra lördagkväll!

    SvaraRadera