tisdag 19 mars 2013

Blåsig Tisdag

Inge skönt alls ute idag. Blåser som attan o sen lite snö på det titt som tätt. Blev ingen pw imorse efter jag lämnat Thea på förskolan. Tog mig en vanlig promenad ner till stan bara o köpte lite ersättning till Gabriel. Sen gick jag hem till värmen igen:-) Har tvättat lite o gjort lite mat till G som nu är i frysen. Fick bli mat på kyckling o örter. Sen får han prova det ihop med potatisen jag redan gjort med rotfrukter. Blir bra det:-)
Gabriel somnade strax före ett o sover än. Helt ovetandes om att han hängt me till tvättstugan o förskolan o att alla stora barn kommit hem:-)

Ska strax kila iväg till coop o ta på mig den gröna skjortan för några timmar.

Bild från härom dagen när Thea drog runt lille G på filten. Han skrattade som aldrig förr men tyvärr hör ni inte det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar