söndag 31 mars 2013

Grönt är skönt

Godmorgon! Sista mars idag o första dagen med sommartid. Härligt! Blev ingen sovmorgon idag. Thea vakna redan halv sju:-( O nu har hon gått o lagt sig igen...för hon e "tjött". Ja det är ju jag med så jag ligger i sängen bredvid henne o myser lite. Lille G sover han med efter att ha fått lite gröt till frukost. Benjamin sover ju han me men han har ju inte ens vaknat för dagen så det räknas inte:-P
Blir parkhäng för oss senare under dagen. Måste suga åt oss av sol o fint väder. En tripp till coop med o handla lite inför morgondagen.

Har en grön liten son här hemma idag:-) E inget fan av multifärger på barn men det här är alldeles lagom enligt mig. O såklart en stjärnbody till:-) KappAhl har många bodys med 100% ekologisk bomull så såklart köper jag där om det jag söker finns där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar