fredag 15 mars 2013

Sol

Godmorgon fredag!
Sjukskrev mig för natten o lät Jonas ta den om den skulle bli bökig. Men det blev den inte:-) Sen låg jag kvar ända till tjugo i åtta. Välbehövligt! Imorgon den tiden så jobbar jag ju redan:-)
Ska jobba idag me. Ett skönt pass på 6 timmar bara.
Ska dema äpplen på jobbet idag så igår bakade jag o Thea 4 äppelkakor som det ska bjudas på till kunderna. Ja, Lina bakade hon me så mer finns det:-) Lina o hennes yngsta son o hennes syster o systerns jänta va förbi här igår på em för o hämta kakorna. Fick i oss lite kaffe då me o tankade me lite härlig energi. Gött!

Jonas o Thea har farit iväg på en tripp till Örebro. Gabriel sover och Benjamin o Cassandra är i skolan. Själv ska jag väl kamma håret o starta dagen.
B sover borta inatt o resten av barnaskaran sover hos Jonas. Så det betyder att jag blir själv:-)

1 kommentar:

  1. Skönt att slippa stressa upp på morgonen :)
    Hoppas du får en skön barnledig fredagkväll! Och ha det så bra på jobbet :) <3

    SvaraRadera