onsdag 13 mars 2013

Onsdagsmys

Jag o lillskrotan myser o pysslar på hennes rum. Hon pärlar o jag bloggar :-P Hon är feberfri just nu men lite skruttig. Trodde morgonen skulle starta i ottan idag me tanke på att hon sov hela eftermiddagen igår, men hon skötte sig o sov ända till halv sju iaf:-) Tidigt, jag vet. Men ändå helt ok efter så många timmars sömn.
Blir en hemmadag idag.

Förra veckan var fastighetsskötaren här o bytte ut min spis. Så nu har jag en fin hällspis med varmluftsugn:-) o så bytte han mitt trasiga kylhandtag o beställde ny front till diskmaskinen(råka ju ha sönder det me ju). O så ska han beställa ny blandare till köket. Skickade till han nu o sa jag ville ha en snygg blandare så jag hoppas han har lite stil o kan ordna det:-P

Nu hör jag att lille G har vaknat där nere. Så nu lämnar jag övervåningen för en stund o gosar me han ett tag<3 Tar me Thea ner så kan vi gosa alla tre<3

1 kommentar:

  1. Sv: Ja en helvetes massa salvor, haha.
    Olja till magen och en kräm att ha över oljan. En ansiktskräm, barnolja till brösten som är torra som sandpapper och kortisonsalva till armvecken och knävecken, har fått några konstiga utslag där..
    Det var hela historian om alla salvor =)

    SvaraRadera