lördag 25 augusti 2012

Under 50

Nu är det bara 49 dagar kvar till beräknad förlossning...nervöst!

Har haft en bra dag idag. Men tyvärr har den lilla damen i familjen varit rätt så dryg. Det är tur man glömmer sånt så fort hon somnat=) Nu ser hon så go o rofylld ut när hon ligger i min säng o sussar<3 Ja, hon brukar få sova i min säng när plats finns=) Det är mysigt, o så slipper jag kila upp o hämta henne på morgonen när hon vaknar=)
Vi åkte till Köping idag på förmiddagen för o gå på Barnens Dag. Men det var inte så mycket att hänga i granen kan jag tycka. Stannade inte speciellt länge. O tur var väl det för när vi var på väg därifrån fick vi springa genom ösregnet. Åkte tillbaka till hemstaden ist och handlade lite på coop.

Nu på kvällen har vi kollat på Monster truckar. Dom har nån sån tillställning här på skolans grusplan i helgen, alltså skolan precis nedanför oss. Så vi var fräcka o stod i fönstret på övervåningen och såg allt ist för o gå dit o pröjsa inträde=) Thea var helt till sig o sa att snart skulle hennes pappa med köra som dom=) haha, nädu lillfia det ska han inte! Benjamin och Cassandra var bara impade en liten stund, sen "lekte" dom lite.

Själv tänkte jag göra som mina tre kottar gör...sova! Är grymt trött redan=( Så Godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar