fredag 31 augusti 2012

Sista augusti

Nu är hösten här! Men jag hoppas på några fler soliga dagar iaf. Som det är nu har man nästan gett upp hoppet om det, bara grått och regnigt hela tiden.
Kom hem från jobbet alldeles nyss. Så kul o jobba när det händer nått, o så är jag så tacksam för alla goa kunder vi har=) Kommer kännas tomt sen när jag är mammaledig. Men jag börjar ju jobba lite smått i januari igen så det ska jag väl kunna stå ut=) Kommer nog ha fullt upp ändå=)

Nu är det helg. Den börjas med match för Cassandra, och avslutas med match för Benjamin. O däremellan ska jag packa lite paket(auktioner som gått ut på tradera), städa lite hemma, mysa med barnen, tvätta, jobba och äta godis=) Kan inte bli bättre!
På måndag börjar Benjamin en ny aktivitet också...streetdance. Det har han väntat länge på att få göra och ser fram emot det jättemycket. Tjejerna vill också dansa, men tiden för Theas ålder ligger på måndags eftermiddagar och för Cassandra när hon har fotboll=( Så vet inte hur jag ska lösa det. Måste fundera lite.
När fotbollen slutar sen för vintern så är det ju innebandy men den ligger ju på helgerna o krockar inte med fotbollen. Så kanske att Cassandra får dansa torsdagar och skippa träningen just den dagen. Värre blir det med Thea. Vem fan är ledig en måndags eftermiddag?? Inte vi som jobbar iaf! Trist att den ligger då tycker jag. Sen när bebis kommer kan hon ju dansa, då är ju nån ändå hemma. Men det är ju några veckor kvar tills dess.

Jaja, nu har jag svammlat klart. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar